De Heujschudders

De Heujschudders zijn opgericht rond 1980 en het mooie is dat er nog steeds enkele mensen van het eerste uur bij onze kapel zitten. In het verleden zijn de Heujschudders begonnen als “boeren”- kapel compleet met kielen en klompen. De Bloaskapel is een groep muzikanten dat ontstaan is uit de muziekvereniging. In de loop van de jaren is de stijl in de breedste zin van het woord veranderd. De naam is aangepast naar “bloaskapel De Heujschudders” en ook de muziek en kleding zijn aangepast aan deze tijd. Een hele fijne groep muzikanten van ± 14 personen waar muzikaliteit en gezelligheid bij ieder optreden wordt nagestreefd. De Heujschudders spelen op allerlei feesten, braderieën en partijen, voor elk wat wils. Ook doen ze geregeld mee aan festivals in binnen- en buitenland en halen daar mooie prijzen binnen! In de carnavalstijd zijn de Heujschudders de hofkapel van Carnavalsvereniging  “De Sprokkelaars” uit ons eigen Lemelerveld. Voor boekingen of informatie over de kapel kunt U contact opnemen met Marcel Veltjen (TLOTB ) tel: 0572-372846 of 06-40548264

heujschudders-foto-banner