Nu met 4 gratis proeflessen

Nu met 4 gratis proeflessen

Wat leuk dat jij of jouw kind interesse heeft in het bespelen van een instrument of de majorettegroep! Graag bieden we je vier gratis proeflessen aan om te ontdekken hoe leuk het is om muziek en show te maken.

Tevens is het mogelijk om je via dit aanmeldformulier aan te melden voor de 10-weekse workshop voor volwassenen. Tijdens de proeflessen of workshop krijg je materialen en/of een instrument van de vereniging in bruikleen. Na de vier proeflessen of workshop is het aan jou of je de lessen wilt voortzetten of niet. Wanneer je ervoor kiest om lid te worden, betaal je vanaf dat moment contributie en lesgeld (het lesgeld is alleen voor de leerlingen van de fanfare en slagwerkgroep die individuele lessen krijgen). Uiteraard wordt er niks afgeschreven wanneer je beslist om toch geen lid te worden.

Om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we een aantal gegevens van je nodig. Vraag door middel van het onderstaande formulier je proeflessen zo snel mogelijk aan:

Ik wil mij graag aanmelden voor: *

Als er aandachtsgebieden zijn waar wij tijdens de opleiding of het uitvoeren van verenigingsactiviteiten rekening mee kunnen of moeten houden, zouden wij het op prijs stellen als je ons hierover informeert. Je kunt hieronder jouw opmerkingen kwijt.

Omdat wij altijd uitgaan van een positief resultaat van onze proeflessen en workshops vragen wij alvast onderstaande vragen in te vullen, op deze manier kun je de opleiding naadloos vervolgen. Uiteraard zal er pas contributie en lesgeld worden afgeschreven wanneer jij of jouw kind besluit om na de proeflessen of workshop definitief lid te worden.

*Per overboeking (maand, kwartaal of halfjaar) komt er 0,50 cent bij voor administratiekosten van de bank).

Door ondertekening van dit formulier geef je toestemming aan Muziekvereniging Polyhymnia om na de proeflessen of workshop, doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar je bank om een bedrag van jouw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Muziekvereniging Polyhymnia. Als je het niet eens bent met deze afschrijving, kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met je bank. Vraag je bank naar de voorwaarden.