Clubgebouw

vooraanzicht kulturhus_Polyhymnia

Muziekvereniging Polyhymnia beschikt over een mooi eigen clubgebouw op kelderverdieping van het Kulturhus. Het Kulturhus de Mozaïek aan het Kroonplein in Lemelerveld biedt onderdak aan een groot aantal organisaties, stichtingen en verenigingen. Het eigen clubgebouw wordt wekelijks gebruikt door de fanfare en slagwerkgroep van Polyhymnia. Daarnaast vinden we het belangrijk dat het gebouw zoveel mogelijk gebruikt wordt, het liefst natuurlijk voor muzikale doeleinden. We verhuren de ruimtes dan ook graag aan andere verenigingen/organisaties. Ook voor eenmalige activiteiten is het clubgebouw beschikbaar.

De ruimtes in het clubgebouw worden per dagdeel verhuurd. Daarbij kan gebruikt gemaakt worden van de kantine van de vereniging, waarbij per consumptie wordt afgerekend. De volgende ruimtes zijn te huur; grote zaal, kantine en de vergaderzaal.

De ruimtes hebben de volgende oppervlaktes:

• Grote repetitiezaal 145 m2
  • Kantine 48 m2
  • Vergaderzaal 32 m2
    De kantine en de vergaderzaal zijn aan elkaar te koppelen waardoor een mooie rechthoekige ruimte van 80 m2 ontstaat. Tevens is er een afsluitbare opbergruimte van 5 m2 aanwezig.

Het clubgebouw is door de eigen vereniging in gebruik op:

• Woensdag van 13:00 tot 23:00
  • Donderdag van 15:00 tot 23:00
  • Vrijdag van 14:30 tot 20:00

De andere avonden en ook overdag zijn de ruimtes beschikbaar. De ruimtes zijn in basis niet bedoelt voor feesten en / of partijen en beschikken over ongeveer 20 tafels en 100 stoelen. Mocht u hiervoor interesse hebben dan kunt u geheel vrijblijvend contact opnemen met Wibo Koenjer via stichting@muziekverenigingpolyhymnia.nl of telefoonnummer 06-51164276

informatiebalk-clubgebouw