Da’s pech, papier weg!!

Muziekvereniging Polyhymnia heeft onlangs, via een flyer op de deurmat, uw aandacht gevraagd voor haar jaarlijkse donateursactie. Nu begrijpen we maar al te goed dat iedereen vandaag keurig het oud papier heeft weggebracht, waarmee ook de flyer in de grote groene containers terecht is gekomen. Vandaar even deze herinnering!

Polyhymnia doet momenteel haar stinkende best om de financiële eindjes aan elkaar te knopen, ondanks het feit dat al haar buitenoptredens zijn afgelast. Gelukkig kunnen inmiddels alle disciplines weer met hun hobby bezig zijn, dat is super! De planning is nu dat er in september nog een muzikale opluistering in ons dorp wordt verzorgd. Het jubileumjaar van de vereniging is inmiddels verplaatst naar 2021, ook dan zullen de muzikanten en de majorettes weer van zich laten horen!

Mocht u een kleine bijdrage (en alle beetjes helpen!) over hebben voor muziekvereniging Polyhymnia ga dan op één van de volgende manieren te werk.

• Scan de QR-code met de camera van jouw smartphone en maak je bijdrage gemakkelijk en snel over.
  • Klik op deze link https://www.pay.nl/doneren/SL-5395-8571/0Lc9ab9/ en je komt rechtstreeks in het donatiescherm van de vereniging.
  • Ga naar onze website www.muziekverenigingpolyhymnia.nl en klik op de link om jouw bijdrage over te maken.
  • Boek uw bijdrage handmatig over naar onderstaand rekeningnummer;
    Muziekvereniging Polyhymnia
    NL49RABO0127810447
    Omschrijving: donateursactie 2020

Uw bijdrage wordt enorm gewaardeerd en voor diegene die hier al gehoor aan had gegeven, enorm bedankt! Hier zijn we erg blij mee, we hopen u snel weer te zien!