Enorme belangstelling voor wervelende slagwerkshow

Onder grote belangstelling hebben de slagwerkgroepen van KNA Lemele, Weerselo en Polyhymnia Lemelerveld, de slagwerkshow Rhythm Night verzorgd. De zaal bij Reimink zat vol en dat overtrof een ieders verwachting.

De show was afwisselend, en spectaculair en dat begon al meteen met een bombastische opening, met direct aansluitend een verlichte stokken act. Vervolgens was het de beurt van aan de jeugdige talenten van de drie slagwerkgroepen. Zij lieten zien dat de toekomst gegarandeerd is van talent en enthousiasme op het gebied van slagwerk.

De A-groepen zette de avond voort met complete slagwerkshows, waarbij alles uit de kast werd gehaald. “The Moonwalk” van drie Michael Jacksons, een historische aankondiging van een nummer uit de geschiedenis, een drumbattle met verlichte stokken en een live optreden van zangeres Charlotte Kleinlugtenbelt en toetsenist Axel Zwinselman, begeleid door slagwerkers. Het is een kleine greep van optredens welke afwisselend op de verschillende podiums van Reimink zijn gebracht.

De aanwezige bezoekers hebben genoten van een muzikale show, die “anders dan normaal” was en waarbij zij onder het genot van een drankje geëntertaind zijn. Dat was precies de insteek van de showcommissie van deze avond, welke bestond uit 6 slagwerkers afkomstig van de drie slagwerkgroepen. Met het nummer Played A Live werd de show in stijl afgesloten. René Veenstra, voorzitter van muziekvereniging Polyhymnia, bedankte de aanwezige bezoekers voor hun belangstelling.

De avond werd voortgezet in het voorcafé bij Reimink, waarbij de band “De Hendriesch” de sfeer wist vast te houden en waar de bezoekers en de muzikanten lekker konden nagenieten van een geslaagde avond. Voor een sfeerimpressie van de avond kunt u een kijkje nemen op de website www.muziekverenigingpolyhymnia.nl

Meer Foto’s in het fotoboek “Rhythm Night 2015” , allemaal met dank aan Hans Heerink.