Geslaagd solistenconcours 2016.

Muziekvereniging Polyhymnia kan ook dit jaar weer terug kijken op een zeer geslaagd solistenconcours. Met maar liefst 24 optredens was het een middag vullend programma. De optredens werden door een vakkundige jury beoordeeld. In de jury zaten dhr. Flip Jonkman (blaasinstrumenten) en dhr. Henri Timmerman (slagwerkinstrumenten). De optredens varieerden van leerlingen die nog maar net een aantal lessen hebben gehad tot leerlingen die al een groot aantal jaren lid zijn van de vereniging. Er waren solo optredens maar ook duo’s, een trio optreden en bij de slagwerkgroep deed de opstapgroep 1 en jeugdslagwerkgroep in z’n geheel mee.
Voor de nummers 1 t/m 3 was er een beker en voor het aanstormend talent was er een aanmoedigingsprijs.
De uitslag bij de fanfare:
1. Mila Pot (Bugel)
2. Lisanne Oosterhuis
3. Froukje Pronk
Aanstormend talent: Pleun Velthuis (Schuiftrombone/pbone)

De uitslag bij de slagwerkgroep:
1. Stan Hulsink (scherpe trom)
2. Jeugddrumband
3. Justin Bruins (bongo’s)
Aanstormend talent: Opstapgroep 1.

Volgens de jury waren eigenlijk alle deelnemers winnaars. Iedere deelnemer kreeg dan ook een verslag van de jury, een oorkonden en een vaantje. Voor foto’s ga naar het fotoalbum “Solistenconcours 2016” op www.muziekverenigingpolyhymnia.nl
Mocht het je nou ook wat lijken om hier een keer aan mee te doen als lid van de vereniging, of wil je lid worden van muziekvereniging Polyhymnia? Dat kan! Kom rustig een keer kijken tijdens één van de repetities. Voor meer info zie www.muziekverenigingpolyhymnia.nl