Geslaagde slagwerkshow Rhythm Night Lemele

Afgelopen vrijdag stond de De Schakel in Lemele in het teken van de slagwerkshow genaamd; Rhythm Night. De slagwerkgroepen van KNA Lemele, Polyhymnia Lemelerveld en Harmonie Hellendoorn hebben een gevarieerd programma laten horen en zien. Na een spectaculaire en “verlichtende” opening, werd de aftrap verzocht door de jeugdige talenten, vertegenwoordigd door de opstapgroep en de jeugddrumband van de Lemelerveldse slagwerkwerkers.

De sfeer en entourage waren prima voor elkaar in Lemele, waardoor het een gezellige en variërende avond is geworden. De slagwerkgroepen “onderbraken” elkaar met verrassende slagwerk-acts. Ook bij binnenkomst werden de bezoekers onthaald met slagwerk in de meest unieke opstellingen, van geluid uit een klikobak tot een tinkelend kopje met schoteltje. Voor live beelden kunt u een kijkje nemen op de Facebook pagina’s van KNA en Polyhymnia.

Het was de vuurdoop van twee slagwerkavonden in de regio. De slagwerkers KNA Lemele en Polyhymnia Lemelerveld hebben hiervoor hun krachten gebundeld en verzorgen op zaterdag 14 november een tweede slagwerkavond. Deze uitvoering van Rhythm Night vindt plaats bij Reimink in Lemelerveld en hier zullen naast KNA en Polyhymnia ook de slagwerkers uit Weerselo hun slagwerkshow verzorgen. In een ongedwongen sfeer, waarbij de bar gewoon geopende blijft, kunnen liefhebbers van slagwerk en entertainment een heerlijke avond beleven. Na het succes in Lemele, zien de slagwerkers uit naar hun optreden in Lemelerveld. Three bands one Sound is het credo van de avond met verrassende elementen en hilarische slagwerk hoogstandjes. De entree is gratis en iedereen is welkom!