Gratis Proeflessen

Wat leuk dat u of uw kind interesse heeft in het bespelen van een instrument. Graag bieden wij u vier gratis proeflessen aan om te ontdekken hoe leuk het is om muziek te maken. Wij willen het aanmelden graag zo laagdrempelig mogelijk houden, maar om het proces soepel te laten verlopen hebben wij wel uw gegevens nodig. Tijdens de proeflessen krijgt u materialen en een instrument van de vereniging in bruikleen. Na de vier proeflessen zal er een evaluatiegesprek plaatsvinden met de docent, vervolgens kunt u beslissen of u lid wilt worden van onze vereniging. Wanneer u er voor kiest om lid te worden, kunnen de lessen meteen voortgezet worden. Er zal dan een seintje naar onze penningmeester gaan dat er vanaf dan contributie en lesgeld afgeschreven kan worden. NATUURLIJK wordt er niets afgeschreven wanneer u beslist toch geen lid te willen worden. Laat ons de proeflessen zo snel mogelijk inplannen en geef u op via het aanmeldingsformulier

Voor meer informatie over onze jeugdopleiding verwijzen we u graag naar de pagina musickidz , of naar een pagina van één van onze groepen

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, neem dan contact met ons op middels de contactpagina.