Informatie

Wij zijn een jonge, dynamische vereniging met veel muziekambities. Onze muziekambitie wordt geuit door muziek te spelen uit de tegenwoordige tijd en door middel van diverse showelementen de bezoekers te vermaken. Onze vereniging bestaat uit de volgende disciplines:

FANFARE

slagwerkgroep

MAJORETTES

HEUJSCHUDDERS

Onze inzetbaarheid is breed, we zijn tot veel in staat om uw evenement tot een succes te maken. Het spectaculair openen of afsluiten van uw evenement is ons niet vreemd. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden, wij denken graag met u mee!

Het lopen van grote optochten is één van onze specialiteiten. Bij Lemelerveld hoorde immers het Dahliacorso, dat veel bekendheid had in de wijde omgeving. Daarnaast doen we jaarlijks mee aan grote optochten zoals onder andere de wandel driedaagse in Zwolle en Deventer, de Airborne wandeltocht in Arnhem, maar ook het deelnemen aan wedstrijden is ons niet vreemd. Zo heeft de hele vereniging in 2014 meegedaan aan het KNMO-SMP Festival in Vroomshoop. Hier kreeg de vereniging een waardering van 84 punten, een fantastische prestatie dat smaakt naar meer! Een ontspannen en moderne groep muzikanten is een kreet die ons vaak ten gehore komt. Onze muziekstijl is hedendaags. Ieder jaar worden actuele hits aan het repertoire toegevoegd.

Wij komen graag met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken zodat jouw evenement naar wens zal verlopen. Nieuwsgierig geworden? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons