Jeugd Polyhymnia laat van zich zien en horen!

Het zomeravondconcert van de drie fanfares uit Dalfsen, Nieuwleusen en Lemelerveld is afgelopen weekend druk bezocht, de muzikanten konden veel belangstellenden begroeten op het kroonplein. Het was er goed toeven……….

De jeugdslagwerkgroep en jeugdfanfare van Polyhymnia gaan dit nog eens dunnetjes over doen. Aanstaande vrijdag 15 juli zullen zij het slotconcert verzorgen. Het unieke aan deze talenten is dat ze op twee locaties in Lemelerveld zullen optreden. De jeugdigen komen graag naar u toe deze zomer! De aftrap is om 18.30 uur in de speeltuin aan de Aakstraat. Vervolgens wordt de verhuiswagen voorgereden en vetrekken de talenten richting de speeltuin aan de Pieter Buismanstraat, alwaar om 19.30 uur het tweede concert ingeluid zal worden. De jeugd van Polyhymnia zal laten zien hoe ze zich ontwikkelt heeft en aan het ontwikkelen is!! Er zullen o.a. bekende nummers worden gespeeld als “Let it go” en “Do you want to build a snowman”. Het zal een waar muzikaal festijn worden, komt dat zien! Muziekvereniging Polyhymnia wenst iedereen een fijne zomervakantie toe!