Jeugd Polyhymnia sluit seizoen af met 2 concerten

Na een geslaagd zomeravondconcert van de fanfare vorige week, was het afgelopen vrijdagavond de jeugd van Polyhymnia die van zich liet horen. Ze verzorgden op 2 plekken in Lemelerveld een concert.

Onder grote belangstelling van ouders en vooral buurtbewoners werden om 18:30 de eerste noten gespeeld in de Aakstraat. Onder een strak blauwe hemel werden afwisselend nummers gespeeld door het jeugdorkest, de opstapgroep en de jeugdslagwerkgroep. Ook werden er een aantal nummer gezamenlijk gespeeld.

Na het 1e concert werden alle instrumenten in auto’s verplaatst naar de P. Buismanstraat. Daar werd het hele concert nogmaals ten gehore gebracht. Ook nu weer onder grote belangstelling van buurtbewoners.

Na de laatste noten gespeeld te hebben is het voor de jeugd vakantie. Na de vakantie zullen ze al weer beginnen met de voorbereidingen voor het jaarlijkse concert in de sporthal.

Voor foto’s ga naar het fotoalbum “Jeugd Polyhymnia sluit seizoen af met 2 concerten” op www.muziekverenigingpolyhymnia.nl. (Met dank aan Martin Zwakenberg en Hans Heerink)

Mocht het je nou ook wat lijken om hier een keer aan mee te doen als lid van de vereniging, of wil je lid worden van muziekvereniging Polyhymnia? Dat kan! Kom rustig een keer kijken tijdens één van de repetities. Voor meer info zie www.muziekverenigingpolyhymnia.nl