Lidmaatschap

Via deze pagina heb je de mogelijkheid je aan te melden voor 4 gratis proeflessen of direct als nieuw lid van Polyhymnia. Daarnaast kun je ook mutaties doorgeven.
Om fouten zoveel mogelijk uit te sluiten verzoeken wij iedereen middels het aanmeldingsformulier en mutatieformulier aan te melden dan wel uit te schrijven.

Wij hopen dat je bij onze vereniging een leuke tijd tegemoet gaat, zodat we nog lang van jouw muzikale kwaliteiten kunnen genieten.
Alle extra informatie over onze jeugd muziekopleidingen vind je op de pagina  musickidz. Meer informatie over de verschillende groepen vind je op de groepenpagina.

Contributie:

Met de bijdrage van de contributie verzorgen wij de kosten van de instrumenten, uniformen, zaalhuur en de muzikale leiding voor de verschillende groepen.

De tarieven van de contributie, per maand, zijn als volgt:

*            Junior leden € 10,50

*            Senior leden € 18,00

Leeftijd van Junior leden is tot 18 jaar. Zodra je 18 jaar geworden bent, betaal je vanaf de volgende betaling als senior lid.

Bij het beëindigen van het lidmaatschap geldt een opzegtermijn van tenminste een maand. Indien het lidmaatschap in de loop van een verenigingsjaar beëindigt wordt, is de contributie en het lesgeld, tot de maand van opzegging verschuldigd. Het beëindigen van het lidmaatschap kan alleen via het mutatieformulier.

Lesgeld:

Met de bijdrage van het lesgeld verzorgt een vakdocent, voor alle nieuwe leden wekelijks één privéles in Lemelerveld (m.u.v. schoolvakanties). Daarnaast geeft de vereniging een muziekinstrument in bruikleen en zorgen wij voor onderhoud en verzekering van het instrument.

De tarieven van het lesgeld worden verrekend per maand en zijn als volgt:

*            Lesgeld € 20,00

Na het beëindigen van de privé lessen zal de betaling van het lesgeld vanaf de eerstvolgende maand worden stopgezet.