Majorettes van kampioen naar kampioenschap

Zaterdag 9 november hebben de majorettes van het A team en B team en een duo deelgenomen aan het Overijssels kampioenschap in Oldenzaal. Een gedegen voorbereiding is hieraan vooraf gegaan. Onder leiding van Marinda Westendorp is menig uurtje vrije tijd kapot geslagen aan het instuderen van schitterende shows

Op de dag dat het moest gebeuren, gebeurde het ook! Dankzij hun geweldige prestatie hebben de beide teams een ticket bemachtigd voor de Nederlandse kampioenschappen, echt super knap!
Het duo optreden werd beoordeeld met 80,4 punten. Dit was voldoende punten maar de dames eindigde helaas niet in de top 3.
Het A team had 81,2 punten en behaalde daarmee een tweede prijs en een ticket voor het NK
Het B team verpletterde alles en iedereen! Met maar liefst 84,6 punten zijn ze Overijssels kampioen geworden en hebben ze ook een ticket voor het NK bemachtigd.
Super trots keerde de dames huiswaarts, die druk is eraf. Maar nu start meteen de voorbereiding voor het volgende kampioenschap. Dus stilzitten is voor deze talenten nog even geen optie!

Op 18 en 19 januari wordt het NK gehouden in Almere. De dames hopen dat er veel familie, vrienden en andere supporters mee zullen reizen om ze aan te komen moedigen. Nadere praktische info volgt spoedig!