Polyhymnia goes Latin

Op zaterdag 9 april, zal de sporthal van Het Heidepark het toneel zijn voor muziekverenging Polyhymnia. Met 2 concerten, het kinder- en het avondconcert, zullen de muzikanten en de majorettes het publiek op en top vermaken.

De opbouw van het podium in sporthal Het Heidepark is al een flink aantal jaren hetzelfde. In een soort “breedbeeld” opstelling stonden de fanfare en de slagwerkers naast elkaar op één podium en toonden de dames van de majorettes hun kunsten vóór het podium. Dit jaar wordt dit helemaal anders! De opstelling zal intiemer worden en in een soort theater-opstelling dichter bij het publiek staan. Een mooie uitdaging, waar een aantal muzikanten al volop mee bezig zijn om dit te kunnen realiseren!

Polyhymnia_Affiche_Uitvoering_A4kinderc

Het middagconcert wordt verzorgd door de aanstormende talenten van alle jeugdafdelingen. Het concert start om 15.00 uur, de zaal is open vanaf 14.30 uur. De entree is gratis, terwijl het programma onbetaalbaar is! De jeugdige slagwerkers, blazers en minirettes van Polyhymnia staan te popelen om in de nieuwe theater-opstelling hun kunsten te tonen. Ze zullen ruim een uur lang hun leeftijdgenoten vermaken met muziek, show en entertainment.

Polyhymnia_Affiche_Uitvoering_A4v2

Het avondconcert start om 20.00 uur en heeft dit jaar een Latijns Amerikaans sausje. Alle geledingen doen mee aan dit thema. Latin is een verzamelnaam voor onder andere de muziekstijlen salsa, merengue, bachata, cumbia, samba, bolero en kawina. Het belooft een swingende avond te worden, waarbij u moeilijk op uw stoel zal kunnen blijven zitten! De zaal is open vanaf 19.30 uur.

De muzikanten, dames van de show, de dirigent en instructrices zijn er klaar voor en verwelkomen u graag op zaterdag 9 april in sporthal Het Heidepark.