Polyhymnia presents: ‘Maestro’

Polyhymnia kan met trots aankondigen dat zij een volledige ‘Maestro’-show zal gaan organiseren op zaterdag 5 november a.s. in zaal Reimink in Lemelerveld. De eerste Lemelerveldse editie van deze show zal gebaseerd zijn op het tv-programma Maestro dat begin dit jaar op televisie te zien was, waarbij bekende Nederlanders de uitdaging aangingen om een volledig orkest te dirigeren. Natuurlijk zal deze Maestro-show een Lemelervelds jasje aankrijgen, want geen bekende Nederlanders maar prominente Lemelervelders worden uitgedaagd de zware klus van het dirigentschap op zich te nemen. Van de deelnemers wordt gevraagd de baton in handen te nemen en de fanfare van Polyhymnia door een muziekstuk heen te leiden. De eerste repetities met deze prominente Lemelervelders hebben reeds plaats gevonden en er zit verassend veel talent tussen. Zullen de deelnemers in staat zijn om de precieze aanwijzingen, die zij hebben gekregen tijdens de repetities, tot in detail uit te voeren en de titel van ‘maestro’ te veroveren? Of komen zij de dirigerende minuten niet gemakkelijk door? Aan het einde van de show zal duidelijk worden wie zich dé maestro van Lemelerveld mag noemen! Het belooft een heerlijk avondje uit te worden, waarbij onder het genot van een hapje en drankje de dirigenten in de dop aangemoedigd kunnen worden. De entree is gratis! De namen van de soon-to-be dirigenten zullen binnenkort bekend gemaakt worden.

Wat?           Maestro

Wie?           Bekende Lemelervelders en Polyhymnia