Rabobank Clubkas Campagne

Evenals vorig jaar doen wij ook dit jaar weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne Bij deze actie beslissen leden van de Rabobank Vaart & Vechtstreek over de verdeling van sponsor- en donatiegelden van de bank. Ieder lid van de bank ontvangt een stemkaart in de bus, waarmee hij of zij op de deelnemende vereniging kan stemmen.

Lid worden
Alleen leden van de Rabobank Vaart & Vechtstreek ontvangen een stemkaart. Als je bankiert bij de Rabobank betekent dit niet automatisch in dat je ook lid bent van de bank. Lid worden van de Rabobank brengt geen extra kosten of andere nadelen met zich mee. Om te kunnen stemmen op moet je dus eerst lid worden van de Rabobank. Dit kan simpelweg door je in te schrijven via deze link https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/lid-worden
Lid worden, en stemmen, kan vanaf 12 jaar. Als je vorig jaar gestemd hebt, ben je dus lid. Je hoeft je dan niet nog een keer op te geven, je zult dit jaar automatisch een stembiljet ontvangen.

Stemperiode
Alleen leden van de Rabobank kunnen dus stemmen op de deelnemende verenigingen aan deze actie. Om tijdens deze editie van de Rabobank Clubkas Campagne te kunnen stemmen, moet je voor woensdag 1 februari ingeschreven zijn als lid van de Rabobank. Als je dit gedaan hebt, ontvang je voor donderdag 1 maart een stempas in de brievenbus. Er kan vervolgens van 1 t/m 18 maart gestemd worden via de website van Rabobank Vaart & Vechtstreek.

Geldbedrag
De Rabobank Vaart & Vechtstreek telt ongeveer 20.000 leden. Voor de Rabobank Clubkas Campagne van dit jaar is een bedrag van 150.000 euro beschikbaar gesteld. Ieder lid van de bank krijgt vijf stemmen, waarvan er maximaal twee uitgebracht kunnen worden op dezelfde vereniging. Het geld wordt verdeeld op basis van het totaal aantal uitgebrachte stemmen. Aan het einde van de stemperiode wordt gekeken hoeveel stemmen er uitgebracht zijn en vervolgens wordt bepaald hoeveel een stem waard is.

Doel van de deelname
“Ons doel blijft het organiseren van workshops op de basisscholen. Het succes hiervan resulteert in jeugd met passie voor muziek! Zij moeten worden voorzien van instrumentarium en lesmaterialen. De aanschaf hiervan is aanzienlijk, maar wij willen er alles aan doen om de jeugd te faciliteren.”

Jouw stem is ons heel veel waard, daarom willen wij je vragen om ook te stemmen en dat je naast muziekvereniging Polyhymnia jouw stem geeft aan andere lokale verenigingen! Succes en alvast bedankt voor de medewerking!!