Rabobank Clubkas Campange

Muziekvereniging Polyhymnia heeft zich succesvol ingeschreven voor de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Vaart en Vechtstreek. Het idee achter deze actie is dat de leden van Rabobank Vaart en Vechtstreek over de verdeling van de sponsor- en donatiegelden stemmen. Tijdens de campagneperiode mogen leden van de Rabobank hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. De waarde van een stem wordt achteraf bepaald, op basis van het totaal uitgebrachte stemmen. Meer stemmen betekent meer geld voor de vereniging of stichting.

Lid worden van Rabobank Vaart en Vechtstreek kan snel en simpel en is geheel kosteloos. Als muziekvereniging kunnen we deze stemmen keihard gebruiken en wel om de volgende reden. Met deze stemmen willen wij dit schooljaar blijven voldoen aan de sterke wens om de workshops op de Lemelerveldse basisscholen te blijven geven. Geen klaagzang, maar wel realiteit is dat het geven van de workshops voor onze vereniging een pittige investering is. Gelukkig krijgen we steun van de scholen, maar helaas is dit niet afdoende en blijft het ook voor de muziekvereniging een extra kostenpost. Aangezien we het gemeenschappelijk belang ervan inzien en letterlijk zien dat de jeugd plezier beleeft aan het samen muziek maken, willen we deze workshops niet aan de jeugd voorbij laten gaan. Muziek verbindt, zo zien wij ook bij onze jeugdige talenten!!

Alle leden van Rabobank Vaart en Vechtstreek ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van donderdag 10 maart tot en met donderdag 24 maart a.s. kun je dan via een stemsite je stem uitbrengen op de verenigingen en/of stichting waaraan je je clubhart wilt laten zien. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan je maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mag uitbrengen. De overige stemmen mogen natuurlijk gewoon naar de overige verenigingen ;).

Let op: alleen leden van Rabobank Vaart en Vechtstreek mogen stemmen. Als je klant bent (je hebt een rekening bij de Rabobank), ben je niet automatisch lid. Ben je nog geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kan je (12 jaar of ouder) tot en met 11 februari lid worden en meestemmen tijdens de campagne. Als u inlogt bij de Rabobank en je kijkt bij “Uw gegevens”, dan kunt u onderaan zien of u wel of geen lid bent van de Rabobank. Lid worden is heel simpel, klik hier! en je bent binnen 40 seconden geheel gratis en vrijblijvend lid

We hopen natuurlijk massaal op de stemmen van de Rabobank leden en gaan er daarmee vanuit dat we weer veel vrolijke en muzikale kindergezichtjes kunnen begroeten tijdens de workshops op de Lemelerveldse basisscholen. Binnenkort laten wij via de website en/of  Facebook wederom van de Rabobank Clubkas Campagne horen! Wat u nu alvast kunt doen is lid worden van de Rabobank Vaart en Vechtstreek, de rest volgt vanzelf………..