Slagwerkexperimenten in Lemele en Lemelerveld

De slagwerkgroep KNA Lemele en Polyhymnia Lemelerveld hebben hun krachten gebundeld en organiseren samen 2 slagwerkavonden. Onder de naam Rythm Night zullen twee avonden georganiseerd worden waarin in een ontspannen sfeer slagwerk en entertainment te horen en te zien zal zijn.

De aftrap is in Lemele op vrijdagavond 16 oktober in “De Schakel”, waarna bij Reimink in Lemelerveld op zaterdagavond 14 november het dak van de zaal geroffeld zal worden. In “De Schakel” zullen de slagwerkers van Lemele, Lemelerveld, maar ook de slagwerkers uit Hellendoorn een zeer gevarieerde slagwerkshow aan het publiek tonen. “Three bands, one sound” is het credo van de slagwerkgroepen en zij zijn er daarmee van overtuigd dat iedere bezoeker verrast zal worden door het programma en de samenstelling van de groepen. Bestuurslid en slagwerkster van KNA uit Lemele, Ellenoor van der Veen vertelt: “De voorbereidingen zijn momenteel in volle gang en er zitten veel verrassende elementen in. Helaas kan ik er niet te veel van vertellen, maar spectaculair wordt het wel, dat is zeker!”

De drie slagwerkgroepen hebben ieder een eigen repertoire waardoor de afwisseling tijdens de avond groot zal zijn. “De slagwerkers willen graag een concert verzorgen in een ongedwongen sfeer. Dit betekent dat de bar tijdens de optredens gewoon geopend is en dat de bezoekers onder het genot van een hapje en een drankje van de slagwerkshow kunnen genieten. Een totaal andere invulling dus van een concert, maar zeker verfrissend en verrassend”, aldus instructeur Martin van der Veen van de slagwerkers uit Lemele.

Al met al geen enkele reden om op vrijdagavond 16 oktober thuis op de bank te blijven zitten. De beleving is namelijk te vinden in “De Schakel” aan de Lemelerweg in Lemele. De zaal is open vanaf 19.30 uur en vanaf 20.00 uur kunt u gaan genieten van spectaculair slagwerk van “Three bands, one sound”. De slagwerkers heten u van harte welkom!