Sponsoren

Een muziekvereniging kan simpelweg niet bestaan van de inkomsten die zij krijgt door haar optredens, subsidies en lidmaatschap van de leden. Wij zijn dan ook trots op het feit dat de Lemelerveldse bevolking de vereniging een warm hart toe draagt. Ieder jaar organiseren wij diverse lokale acties, zoals donateursactie, speculaastaartenactie en een carwash, waaruit blijkt dat de Lemelervelders en mensen uit de directie omgeving blij zijn met onze vereniging! Daarnaast hebben wij een grote groep Vrienden van Polyhymnia die de vereniging een warm hart toedragen.

Helaas worden de subsidies vanuit gemeente en overheid de laatste jaren steeds minder. Het belang en de noodzaak van sponsoren is daarom steeds belangrijker geworden. Vanaf maart 2015 hebben wij een intensive campagne gestart om ons sponsorplan te presenteren, hierbij hebben wij actief mogelijke sponsoren benaderd. Ook hier hebben wij veel positieve reacties mogen ontvangen zowel in woord als daad en daar zijn wij bijzonder trots op. Wij zijn blij met de actieve ondersteuning van de bedrijven die onze vereniging sponsoren.

Bij sponsoring van muziekvereniging Polyhymnia “snijdt het mes aan twee kanten”. Wij vragen namelijk iets van u, maar u krijgt daar zeker iets voor terug!

Wij zijn ervan overtuigd dat u met een sponsorpakket bij Polyhymnia uw bedrijf op een positieve manier onder de aandacht kunt brengen. Natuurlijk begrijpen wij dat sponsoring een extra kostenpost van uw bedrijfsvoering is. U zou de sponsoring van muziekvereniging Polyhymnia meer kunnen zien als een positieve maatschappelijke ondersteuning voor Lemelerveld.  Als muziekvereniging staan wij namelijk vaak klaar om diverse lokale evenementen muzikaal op te luisteren. Daarnaast krijgen onze sponsoren vrijkaarten voor diverse evenementen en de mogelijkheid om hun bedrijfslogo op onze flyers en andere commerciële uitingen te plaatsen.

Kortom: naast dat wij iets van u vragen, zijn wij ervan overtuigd dat we u ook iets kunnen bieden!

Voor meer informatie download u hier ons plan. Leest u het maar eens aandachtig door, heeft u vragen of ziet u andere mogelijkheden om onze vereniging te ondersteunen, neem dan gerust contact met ons op en wordt vooral sponsor van muziekvereniging Polyhymnia!

U kunt daarvoor contact opnemen met Gerben Schutte, telefoon 06 13698796 of mailen naar pr@muziekverenigingpolyhymnia.nl