Voor de muzikale toekomst van Lemelerveld

Voor de muzikale toekomst van Lemelerveld

De coronacrisis heeft een grote impact gehad op de samenleving. Ook in de cultuursector is dit voelbaar geweest. Festivals, concerten en evenementen werden afgelast, inkomsten zijn fors teruggelopen en nieuwe projecten moeten weer opnieuw opgestart worden.

Een muziekvereniging kan simpelweg niet bestaan zonder de inkomsten van deze optredens. Het voortbestaan van onze verenging kan helaas niet opgevangen worden met alleen contributies en subsidies.

Wij zijn dan ook blij met de actieve ondersteuning van de bedrijven die onze vereniging sponsoren. Als je nog geen sponsor bent, komen wij graag met je in contact om over de verschillende mogelijkheden te praten.

Jouw voordelen als sponsor

Bij sponsoring van Muziekvereniging Polyhymnia “snijdt het mes aan twee kanten”. Wij vragen namelijk iets van jou, maar je krijgt daar zeker iets voor terug! Wij zijn ervan overtuigd dat je met een sponsorpakket bij Polyhymnia jouw bedrijf op een positieve manier onder de aandacht kunt brengen.

Wij zijn er zeker van dat sponsoring van muziekvereniging Polyhymnia zal worden ervaren als een positieve maatschappelijke ondersteuning voor Lemelerveld. Als muziekvereniging dragen we namelijk bij aan de muzikale toekomst van ons dorp en staan met regelmaat klaar om diverse lokale evenementen van een vrolijke noot te voorzien.

Jouw voordelen als sponsor

Word sponsor van Polyhymnia

Door sponsor van Polyhymnia te worden steun je de muziekvereniging en draag je bij aan een muzikale toekomst van Lemelerveld. Enthousiast geworden over de sponsormogelijkheden? Word dan direct sponsor door het onderstaande formulier in te vullen.

Word sponsor van Polyhymnia

Sponsor *