Studieweekend Polyhymnia meer dan geslaagd!!

Heel veel chocolademelk, dat is wat de jeugdleden van Polyhymnia van de benodigde energie voorzag. Maar natuurlijk was de motivatie van de jeugd ook om van te smullen, en niet te missen bij een studieweekend. De jeugdige leden van Polyhymnia konden ook dit jaar weer verblijven bij het Huetink bloembollen B.V. Een prachtige locatie en een enorme groep jeugdige leden, maakten een geweldig weekend mogelijk. Tijdens het weekend kon iedereen gezellig met elkaar eten, spelletjes spelen en natuurlijk lekker actief buiten de energie, die nog over was na de repetities, verbruiken. Want ja, natuurlijk werd het grootste deel van de tijd gebruikt om wederom een druk programma van muziek en show in te studeren. In een korte tijd moesten de slagwerkers, de blazers en de majorettes ervoor zorgen dat er op zondagmiddag weer een mooie uitvoering kon worden neergezet. Na al die uren te hebben gerepeteerd, moesten de leerlingen hun beste beentje voor zetten om de uitvoering zo goed mogelijk te laten verlopen, en dat voor zo’n groot publiek! Maar geen zorgen, de leerlingen konden het publiek goed vermaken, dat konden we wel concluderen uit het enorme applaus!

Als kers op de taart heeft iedere muzikant een schitterende bos bloemen gekregen van Huetink bloembollen B.V. en dat kenmerkt een bijzonder plezierige samenwerking welke ieder jaar weer wordt opgezet, geweldig! De muziekvereniging is blij en trots op de leden die dit weekend hebben mogelijk gemaakt. Veel blijde gezichten was het resultaat en die beloning is dik verdiend!

Kijk voor meer foto’s op: https://www.facebook.com/MuziekverenigingPolyhymnia