Vijf op een rij!

Afgelopen zondag 6 september zijn “De Heujschudders “ naar Ommen geweest naar het Bissingh blaasorkestenfestival. Er deden 10 kapellen mee die een gooi deden naar de prijzen. De jury bestaat in Ommen altijd uit het publiek dus het is de bedoeling dat men het publiek vermaakt.

Afgezien van een paar hele kleine buitjes kon men prima spelen in het altijd gezellige Ommen. En …………. U raadt het al, “ De Heujschudders “ behaalden hier de eerste prijs met 45 punten verschil op de nummer 2 . U kent misschien het spel 4 op een rij maar…. “ De Heujschudders “ hebben nu 5 keer op rij dit festival gewonnen. Wij zijn wederom enorm blij met deze mooie prijs en dit is tevens een groot compliment naar onze leden die met enthousiasme en goede muziek het publiek meerdere keren op rij weten te vermaken. Super gedaan!!

Een grote fan van De Heujschudders en tevens huisfotogaaf, Martin Zwakenberg, was óók aanwezig en heeft enkele mooie plaatjes geschoten van deze winnaars. Bedankt Martin………… klik  hier voor meer foto’s

Op naar 2016!