Vrienden van Polyhymnia

Word jij ook “vriend van Polyhymnia”?

Door vriend van Polyhymnia te worden steunt u de muziekvereniging, waarvoor u uiteraard iets terug zult krijgen.

De vrienden van Polyhymnia hebben namelijk de volgende voordelen:

• 2 gratis toegangskaartjes voor de jaaruitvoering (avondconcert)
  • éénmalig 10% korting op een serenade, optocht of ander optreden verzorgd door de muziekvereniging of bloaskapel de Heujschudders.*
  • u was vast al donateur, daarom zullen we u verwijderen uit ons donateursbestand. U zult dus geen donateur meer zijn, u wordt immers onze vriend. Bij alle overige acties (zoals onze speculaastaartenactie) zult u wel benaderd worden, uiteraard bent u hierin vrij om te kiezen of u hier wel of niet aan bij wilt dragen.

Vrienden-van-polyhymnia-klein

STEUN ONS NU en word “Vriend van Polyhymnia” vul snel het opgaveformulier in

Natuurlijk wilt u weten wat u precies steunt door onze vriend te worden, daarom treft u hieronder de belangrijkste doelstellingen van de vereniging voor de komende jaren.

Doelstellingen muziekvereniging Polyhymnia voor de komende jaren.

• met het project ‘Drum & Brass kids proberen we kinderen op de basisschool enthousiast te maken voor muziek.
  • jeugdleden opleiden en actief aan de vereniging deel laten nemen
  • hierdoor zijn wij ook in de toekomst verzekerd zijn van een muziekvereniging in ons dorp
  • voor al deze nieuwe jeugdleden moeten er faciliteiten komen als docenten, instrumenten en uniformen
  • we willen ons muzikaal niveau waarborgen