Workshop majorettes daverend succes!

Op woensdagmiddag 18 mei hebben de majorettes van onze vereniging een workshop verzorgd op de Heideparkschool voor de kinderen uit groep 3 t/m groep 6. De opgave was enorm, bijna 40 kinderen hadden zich aangemeld, een erg grote groep. Tijdens de workshop hebben de kinderen een paar technieken geleerd en hebben ze een mooie show in elkaar gezet, die ze aan het einde van de workshop aan hun ouders mochten laten zien. Vol enthousiasme hebben de jongens en meisjes er een mooie show van gemaakt en stonden ze te stralen tijdens de “finale”, waarbij de in grote getale aanwezige ouders konden genieten van een mooie show. Na afloop was er nog gelegenheid om foto’s te bekijken of om pakjes te passen. De workshop was een groot succes, mede dankzij de medewerking van de Heidepark school maar natuurlijk dankzij de inzet van deze fantastische kinderen!

Kinderen die belangstelling hebben kunnen vanaf nu gratis proeflessen volgen die plaatsvinden in de spelzaal van de sporthal op donderdagavond van 17:30 uur tot 18:30 uur. Kijk voor meer info onder het blokje “informatie” op onze website!