Workshops Heilig Hartschool

Muziekvereniging Polyhymnia geeft nu al 4 jaar lang workshops in samenwerking met alle basisscholen in Lemelerveld. De vereniging kan nu met overtuiging concluderen dat deze workshops een groot succes zijn geweest de afgelopen jaren. Het aantal jeugdleden bij Polyhymnia is enorm gegroeid. Steeds meer kinderen uit Lemelerveld komen hierdoor veelvuldig in aanraking met muziek tijdens hun jeugd, en dat is goed voor de opvoeding volgens Polyhymnia.

Afgelopen donderdag 30 november gaven de kinderen uit groep 5 van de Heilig Hartschool hun slotconcert. De kinderen hebben eerst een introductie gehad op school, om daarna 4 maal naar het clubgebouw van Polyhymnia te komen en iedere week te oefenen voor het concert. Alle kinderen mochten eerst alle instrumenten proberen, zodat ze zelf een goede keuze konden maken welk instrument zij zouden gaan bespelen.

De kinderen kunnen zich nu opgeven voor 4 gratis lessen. Dit geldt niet uitsluitend voor de kinderen die deelnamen aan de workshops, maar voor ieder kind én volwassene!